ok, in ce consta 100deminute.com

normal k nu o sa se cheme asa …

probail in 100 de minute o sa se enerveze destui prosti .. numarul ideal ar fi 100 de prosti care platesc cate 100 dah dolari fiecare pentru 100 de clik-uri

.. la o adik cat de prost sa fii k sa platesti pentru un click

am dat click si mi-am bagat pula in site-u tau

un utilizator care nu e femeie nebuna vede in medie vreo 500 de pagini pe zi

din care 400 is pe faicbuk si restu pah gugle si sa in medie 10 secunde pe pagina

deci k sa platesti pt atentia cuiva 10 scunde e cea mai mare tampeni

oricum , asta nu ne opreste sa ii mintim pe fraieri , pardon , investitori, sa isi faca campanii pe faisbuk si google

apropo – din ce am constatat – 99% din traficu pe blog e total irelevant

cele mai stupide si tampite search-uri le fac tot felu de retardati mintali {e cu i} … nu merita nici un flit din partea mea cititorul … de unde sa mai si platesc pt click-uri .. ce gluma

 

 

About The Editor


Leave a Reply

